MicroJUMP

FAQ

Jak dokonać zakupów?

  1. Znajdź interesujący Cię towar. Możesz posłużyć się menu "Kategoria" umieszczonego po prawej stronie strony.
  2. Kliknij na przycisk "Szczegóły" przy produkcie, który chcesz kupić.
  3. Jeśli produkt posiada różne warianty (np. ogniskowa, powiększenie) musisz wybrać właściwy dla swoich potrzeb. 
    Ważne! Jeśli nie dokonasz wyboru wariantu, zakup nie będzie możliwy (nie pojawi się przycisk "Do koszyka").
  4. Po wybraniu wariantu, kliknij na przycisk "Do koszyka" - zostaniesz przekierowany do strony Twojego koszyka.
  5. Jeśli chcesz kupić kolejny produkt, kliknij na przycisk "Kontynuuj zakupy" u góry strony lub skorzystaj z menu "Kategoria" umieszczonego po prawej stronie strony.
  6. Po dodaniu wszystkich interesujących Cię produktów do koszyka, kliknij na przycisk "Zamówienie" na dole strony.
  7. Jeśli masz już konto w naszym serwisie podaj login i hasło w odpowiednie pola.
  8. Jeśli nie masz konta w naszym serwisie wypełnij formularz rejestracyjny i naciśnij przycisk "Zarejestruj".
  9. Następnie wybierz metodę płatności i kliknij "Zapisz".
  10. Naciśnij na przycisk "Potwierdzenie zamówienia".
  11. Jeśli wybrałeś metodę płatności "Przelewy24" zostaniesz przekierowany do serwisu transakcyjnego. Stosuj się do wskazówek.
  12. Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowany z powrotem do sklepu.

Nie widzę przycisku "Do koszyka". Dlaczego?

Niektóre produkty, w tym wszystkie lupy medyczne, posiadają dodatkowe warianty. Przycisk "Do koszyka" pojawi się dopiero kiedy wybierzesz odpowiedni wariant produktu.


Co oznaczją symbole przy lupach np. x2,5 34cm?

 parametry-lup
  • x2,5 oznacza, że powiększenie lup jest 2,5 krotne.
  • 34cm oznacza, że ogniskowa lup wynosi 34 centymetry.

Co to jest ogniskowa?

Ogniskowa jest to odległość robocza liczona od lup do pola zabiegowego.

ogniskowa-lup

Ogniskowa uzależniona jest od pozycji pracy jak i budowy ciała. Jeśli nie wiesz jaka ogniskowa będzie najlepsza dla Ciebie, skorzystaj z pomocy naszego konsultanta (tel. 792 002 846).

Nie wiem jakie lupy będą dla mnie najlepsze. Gdzie mogę uzyskać pomoc?

Wszelkiej pomocy udzieli Ci nasz konsultatnt > nr telefonu: 792 002 846.

Jakie są koszty wysyłki?

Wszystkie urządzenia wysyłamy bezpłatnie na terenie Polski. Wysyłka poza granice Polski jest dodatkowo płatna. Wysokośc opłaty podana będzię podczas składania zamówinia.

Jak mogę zapłacić za kupiony towar?

Za zakupiony towar możesz zapłacić przy odbiorze lub za pomocą bezpiecznych elektronicznych płatności Przelewy24.

Jestem studentem, czy jest możliwość uzyskania niższych cen?

Tak. Studenci mogą zakupić nasze urządzenia po preferencyjnych cenach. Szczegóły znajdziesz w Strefie Studenta.

Potwierdziłem zamówienie, ale przez pomyłkę wybrałem zły rodzaj lup. Jest możliwość zmiany?

Jeśli zamówienie zostało już potwierdzone możesz je poprawić kontaktując się z nami mailowo: sklep lub telefonicznie: 792 002 846.

Otrzymałem lupy. Niestety okazało się, że wybrałem niewłaściwą ogniskową. Mogę wymienić?

Każdy towar możesz wymienić na inny w ciągu 14 dni od otrzymania, pod warunkiem, że nie jest uszkodzony i nie ma śladów użytkowania.

Zakupiłem towar. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Towar wysyłamy następnego dnia roboczego, chyba, że jest zapisane inaczej w karcie poszczególnego produktu.

Jak długa jest gwarancja?

Długość gwarancji wynosi zazywaczaj 2 lata, chyba, że jest zapisane inaczej w karcie poszczególnego produktu.

Zakupiony towar jest wadliwy. Co teraz?

Skontaktuj się z nami mailowo (sklep) lub telefonicznie: (792 002 846), pamiętając, aby dokładnie opisać na czym polega wada.

Koszyk

 x 
Twój koszyk jest pusty

Polecane w sklepie